Balanç de l’assignatura
1. Relació d’activitats publicades al bloc. Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:
N. Act. Data pub. Títol URL
(en el seu cas)
A2 14/02/2012 Us d'informació http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/02/exercici-2-1.html
A3 19/02/2012 Analitzar el video
A4 22/02/2012 Analisi de la utilització de
documentació en comunicació
documentació en comunicació
A5 29/02/2012 Creative Commons Flickr
A6 21/03/2012 Analisi de la utilització de
documentació en comunicació
documentació en comunicació
A7 04/03/2012 Comentar un article
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/03/a7.html
A8 a classe
A9 a classe
A10 a classe
A11 a classe
A12 27/04/2012 Analitzar dos operadors de cerca
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/03/a12.html
A8 a classe
A9 a classe
A10 a classe
A11 a classe
A12 27/04/2012 Analitzar dos operadors de cerca
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/03/a12.html
A13 10/04/2012 Cerca a google Academic
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a13.html
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a13.html
A14 6/05/2012 Compte de Delicious
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/14.html
A15 18/04/2012 Pràctica amb twitter
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a15.html
A16 a classe
A17 24/04/2012 Analisi de l'Hemeroteca del diari ARA
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a17.html
A18 27/04/2012 Catàleg de la Biblioteca de la Facultata
de Comunicació Blanquerna
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/04/a18.html
A19 8/05/2012 Bancs d'imatges AGE Fotostock i Gety
Images
http://www.pajarosmigratorioss.blogspot.com.es/2012/05/20.html
2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les fetes a classe).
Es tracta de revisar les activitats fetes al llarg de l’assignatura per l’alumne, destacant aspectes positius i negatius, punts forts i punts febles des del punt de vista de la gestió de la informació (recursos o fonts d’informació, eines per gestionar informació, aprenentatge per part de l’alumne...). Es poden comentar algunes particularment i fer una valoració global.
Personalment després d'haver fet les 20 activitats al llarg del semestre considero que és un nombre raonable d'exercicis fets, ja que crec que és bo anar seguint el fil de l'assignatura i d'aquesta manera posem en pràctica les classes teòriques que fem a classe. En segon lloc m'agradaria destacar que hi ha pràctiques que m'ha semblat més útils que d'altres, per exemple, els anàlisis que hem fet tan de documents com de vídeos (activitats 3, 4 i 6)les he trobat força encertades, en canvi, les pràctiques de Twitter i Delicious (activitats 14 i 15)no m'han semblat gaire indicades. Crec que aquesta generació hem nascut amb les noves tecnologies, som molt intuïtius i sense gaire recursos sabem utilitzar les pàgines de la xarxa, referint-me a twitter; molts de nosaltres ja en teníem i penso que ha sigut una "pèrdua de temps" parlar d'això podent haver aprofitat més classes practicant amb els operadors booleans i els altres.
També voldria afegir que no he entès gaire el perquè a l'assignatura troncal i a la UF 2 hem fet exactament el mateix, variant dues o tres xarxes, a cada classe ens hem hagut de fer usuaris de mini'm dues pàgines web. Penso caldria un nou plantejament en aquesta unitat formativa.
Personalment després d'haver fet les 20 activitats al llarg del semestre considero que és un nombre raonable d'exercicis fets, ja que crec que és bo anar seguint el fil de l'assignatura i d'aquesta manera posem en pràctica les classes teòriques que fem a classe. En segon lloc m'agradaria destacar que hi ha pràctiques que m'ha semblat més útils que d'altres, per exemple, els anàlisis que hem fet tan de documents com de vídeos (activitats 3, 4 i 6)les he trobat força encertades, en canvi, les pràctiques de Twitter i Delicious (activitats 14 i 15)no m'han semblat gaire indicades. Crec que aquesta generació hem nascut amb les noves tecnologies, som molt intuïtius i sense gaire recursos sabem utilitzar les pàgines de la xarxa, referint-me a twitter; molts de nosaltres ja en teníem i penso que ha sigut una "pèrdua de temps" parlar d'això podent haver aprofitat més classes practicant amb els operadors booleans i els altres.
També voldria afegir que no he entès gaire el perquè a l'assignatura troncal i a la UF 2 hem fet exactament el mateix, variant dues o tres xarxes, a cada classe ens hem hagut de fer usuaris de mini'm dues pàgines web. Penso caldria un nou plantejament en aquesta unitat formativa.
Júlia Ribó
No hay comentarios:
Publicar un comentario